SIGGE STAR 3 ÅR

Leenden

Man kan inte annat än att älska honom…. TACK Sigge för att du för 3 år sedan föddes in i just vår familj, vi älskar dig och ditt fantastiska humör.

Tack alla som gjort dagen värd att lägga till en underbar minnesbank. Ingen nämnd och ingen glömd. Utan Er våra fantastiska vänner hade den här resan varit omöjlig.

Kort från dagen. Titta och njut.

Godmorgon världens bästa 3-åring och lillebror
Mycket Musse blev det 🙂
Vissa blev riktigt rädda när dom såg sig själva i spegeln

Sigge älskar bingo/lotto

Den fantastiska tårtan som Jette och Jenny slitit med. Tack 😉

Finaste gästen

FINASTE födelsegrisen…. nej tigern va det!

Fina kompisar

Kompisar från förr…..

10 svar

  1. Tack Sigge för att jag fick vara med o fira din 3-årsdag. Vilket kalas. Ikväll har fullmånen varit framme som den var för 3 år sedan när du föddes.
    Kramar farmor

  2. Helt fantastiskt vad tiden går fort! Lille gubbe, så stor du är!
    Stora kramar från Göteborg 🙂

  3. Vilka härliga bilder från ditt kalas Sigge.
    Jag fattar inte att det är 3-år sedan jag fick den stora äran att vara med och ta tiden när du föddes och en av de första som fick träffa dig 🙂 :). FAKTISKT före din Mamma och Pappa.
    Kram kram fr. Ann-Gerd

  4. Härliga födelsegs bilder AV Sigges 3 års fest. Ni har varit i våra tankar hela dagen. Sov gått nu. Ö. Seppo ovh Telle

  5. Vilken härlig fest!!!!!!!! Synd bara att vi missade Martins ”krigsmålning”. Ha en bra fortsättning på helgen!

  6. Grattis Sigge till din 3årsdag. Tänk vad tiden går. Kram på er alla./Connie

  7. Grattis!! Fina ni är 🙂

  8. Man blir SÅÅ glad av att se er! Grattis lite i efterskott 🙂
    Hälsningar
    Bertil, Susanne, Isak, Aron

  9. GRATTIS I EFTERSKOTT!
    Här är full fart då jag flyttat och gått intro på två somatiska samt två demensavdelningar och jobbat heltid sen i augusti. Däremot är jag vikarie i en pool som bokar upp mig när det saknas undersköterskor. Jag önskar er allt gott hela familjen. KRAMIZ

  10. Sigge,
    nu gjorde Rasmus Elm mål igen för dig.
    Kramar farmor och farfar

Lämna en kommentar